fredag 15 mars 2013

Ur en annan synvinkel....

Hops, så ramlade jag in på fredagstemat igen
fastän det inte var meningen
Så kan det gå...


Jag satte mig ner en stund och sorterade bilder från vår resa till Madeira
och hittade en bild som jag tycker att passar in....
fastän rubriken kanske borde vara "Ur en annans synvinkel"

Om ni vill veta mera om fredagstemat så titta gärna in till Karin i Stockholm....
Hon har ett mycket intressant inlägg om dagens tema
och också den behövliga ordningen på vilka andra som deltar



Egentligen tänkte jag bara titta in och önska alla en skön fredagskväll!
Så nu gör jag det.
Jag önskar alla en skön fredagskväll! :D

14 kommentarer:

  1. Och en riktigt härlig fredagskväll till dig också! :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack du lyckliga pralin!:)
      kram
      Karin

      Radera
  2. Tack ska du ha. Jag har så skönt. Tv-n står på, jag tittar med ett öga och surfar med paddan med det andra. Tio röda rosor och flera ljus på bordet. Mätt och glad, godis och rödvin kvar... Nöjd och belåten, ha det så skönt i helgen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter verkligen som om du har det himlaskönt ikväll, just nu. Tio röda rosor, ljus och rödvin....det kan väl knappast bli bättre än så?
      Fortsätt så hela helgen bästa du!

      Radera
  3. Ha en fin fredagskväll och helg!!
    Är du med temat igen? Eller var detta bara ett trevligt gästspel?
    HIHI!!
    Min fredagskväll har inte ens börjat ännu.
    Bara blank eftermiddag ännu...
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Annika!
      Ja säg det!?`Är jag med eller är jag inte....jag vet inte själv. Jag gästspelade förra fredagen och så blev det så igen. Jag känner mig för så får vi se om jag är med eller om jag bara gästspelar nu och då. Kanske gästspelandet passar mig bäst just nu, tror det
      Ha en bra blank eftermiddag overthere!:)
      Kram!

      Radera
  4. En riktigt skön fredagskväll till dig också!
    Här blir det kallt till natten igen, har väl blivit redan :)
    Själv kommer jag att fira ordentligt! Tänker lägga mig, helt slut efter denna vecka!
    Så nu önskar jag dej en god natt och vackra drömmar!
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lisbet!
      Här är också kallt igen...vintern vill fortfarande att vi ska dansa ett tag tillsammans
      Fira ordentligt och ha det gott!
      Go´natt!
      kram

      Radera
  5. Den där vovven ser lite fundersam ut. Vilka är ni och vad gör ni här? Och det är ju bra att han håller lite koll.

    God fredagskväll från Mosebacke!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vovven höll koll, helt säkert men skällde inte alls. Vanligtvis så blir man utskälld för allt vad tygen håller men inte den här gången. Synade blev vi i alla fall.
      Tack detsamma!

      Radera
  6. Då önskar jag dig en trevlig helg, för av fredagen är det inte mycket kvar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma Hanna!
      Och lördag har det blivit, solen skiner, det är minus 15 grader kallt...

      Radera
  7. Så härlig bild på hunden som tittar ner :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Det var en härlig hund också!:)

      Radera