onsdag 13 februari 2013

ÅNNNN!


Nu har jag tryckt på ON-knappen igen!



Vill bara titta in fram och åter, för att säga hej !

Och tusen, tusen tack för alla fina kommentarer i förra inlägget
Lite senare, när alla nödvändiga måsten har gjorts så ska jag berätta mera, mycket mera...
fastän inte allt på en och samma gång, utan litet pö om pö, svara på frågor och läsa fast mig
hos er andra.
Ser verkligen framemot det!
Har från och till haft lite abstinensproblem...:).


Tills dess, ha det så innerligen bra!

28 kommentarer:

  1. Kul att se dig igen, hehe!!

    kraaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. :), roligt att du fortfarande känner igen mig Tina!
      Kraam

      Radera
  2. Vilka stora ögon du har morm.. nej Karin, menar jag - och stilig näsa, fast öronen är små.
    Välkommen åter!
    Margaretha

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, har jag inte vackra ögon? Egentligen helt otroliga. Nästan som om jag vore en berguv eller hur? Näsan har alltid varit stilig, öronen är små av praktiska skäl...det blåser på höjderna, så det är skönt att det inte fladdrar så mycket runt hjärnan. Det stör nämligen
      TACK!
      Karin

      Radera
  3. Svar
    1. Det är roligt att vara tillbaka igen!:)

      Kram!

      Radera
  4. Titta där kom Pettas fram igen...
    med en nyfiken uggla.
    Välkommen in i bloggvärlden igen efter din vilopaus,
    precis va jag lade upp på onsdagstemat idag...vilopaus.

    Tjingelingkram från Rantamor.

    SvaraRadera
    Svar
    1. När jag kommer, så går du. Så blir det ibland.
      Nu får jag vänta på dig i min tur
      Tjingelingkram till dig med Rantamor.
      Tittar in....

      Radera
  5. Välkommen hem! Klok inläggsbild!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Olgakatt!
      Du har hälsningar, förstås:)

      Radera
  6. Med en uggla dessutom :-) Bara därför känner jag mig särskilt utvald, hahaha ;-)
    Välkommen hem, hoppas ni hade toppen på den där andra ön!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Naturligtvis så är du särskilt utvald, det fattar du säkert:)
      Tack, vi har haft det väldigt skönt.
      När jag har landat ordentligt så återkommer jag med mera från den andra ön

      Kram

      Radera
  7. Så kul att du är tillbaka. Jag förmodar att du haft det underbart och det ska bli spännande att läsa dina kommande inlägg. Välkommen hem! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Gunnel!

      Underbart är bara förnamnet!:)
      Tack! Jag landar för tillfället ännu, men snart berättar jag mera.
      Kram

      Radera
  8. Bra med ett livstecken så vi inte hinner bli oroliga. Välkommen igen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!:)
      Jag känner mig verkligen välkommen!

      Radera
  9. Skönt att du är på plats. Nu känns det som vanligt igen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Mian!
      Vi tänkte på dig när vi såg de vackra fjärilarna:)

      Radera
  10. Sådärja, nu är det lite ordning i bloggleden igen. Det har varit lite tomt utan Pettas-inläggen!

    SvaraRadera
  11. Ordning och reda, löning på fredag eller hur det nu brukar sägas:)?
    Det är roligt att vara tillbaka här igen!

    SvaraRadera
  12. När jag först såg din rubrik tänkte jag att inte ligger Ånn på vägen från Funchal och så stavas det bara med två n;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så då vet jag att det finns ett Ånn också, fastän med två n:)

      Radera
  13. Hejsan Karin !

    Har Du varit borta, har inte jag märkt. Kanske för jag inte heller varit så aktiv.Det går upp och ner.Samma lika varje dag, kan ju bli tjatigt i längden.

    Tack för Dina rader hos mig.

    Kram Mi

    SvaraRadera
  14. Hej Mi!

    Hoppas att du har fått det litet lugnare på snöbollsfronten nu!

    Lycka till-kramar
    Karin

    SvaraRadera