torsdag 24 januari 2013

NU trycker....

jag på OFF-knappen!


Inte för evinnerliga tider, tro inte det, men för ett par veckor sisådär.
Då lägger jag åter fingret på ON-knappen.
Hoppeligen så finns ni alla därute i bloggosfären när jag åter bestämmer mig för
att skriva, berätta och läsa bloggar:)
Nu vill jag, min kropp och min hjärna bara vara......

På hög finns ogjorda "saker", förstås.
Lördagstemat Konsumtion tar jag tag i när jag har konsumerat en viss datorledighet
HeLena tar över dirigentpinnen för februari.


De båda utmärkelserna jag har fått och inte gjort någonting åt väntar också...
Det fina i kråksången är att allting väntar snällt tills jag åter är beredd att blogga
     

   Vi ses här så småningom om ni vill !

    Ha det bra alla och hej så länge!


30 kommentarer:

  1. Vilken tur att jag hann se detta just nu. Det är tio minuter sen du skrev så jag hoppas att du inte redan hunnit offa helt och hållet. Här har hänt så mycket den senaste tiden så jag har inte hunnit med det vanliga livet nästan alls...


    Nu hoppas jag att du får riktigt fina veckor i ditt paradis. Samla på många minnen som du sen delar med dig :) Sköt om er bra och koppla av!

    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Ha nu ett skönt blogguppehåll, och jobba nu inte hela tiden med ogjorda saker utan njut lite också.
    Och jag kan förstå att du behöver ett par veckor då du kan ta det lite lugnt så mycket som du "flyr" på jämtåständigt.

    Ha det skönt och naturligtvis finns vi alla där när du kommer tillbaka,
    fattas bara annat.

    Rantamorkramen.

    SvaraRadera
  3. Hejsan Karin !

    Då är det ju tur att Rantamor finns kvar att läsa hos.
    Jag talar aldrig om när jag gör uppehåll, för det har jag nästan jämt. Då det inte händer något, så har jag heller inget att förtälja som kan roa.

    Jag vet att Du har många bollar i luften samtidigt.Så Du har bara inte tid att sitta ner och skriva. Helt förståeligt.

    Må så gott !
    Kram Mi

    SvaraRadera
  4. Ha det riktigt skönt och snubbla inte!
    Hälsa M och L vinka till alla fina dörrar!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Ha det så skönt och koppla av nu. Jag tittar in då och då så jag inte missar när du kommer tillbaka. Kram

    SvaraRadera
  6. Ha det gott och skönt dit ni ska nu igen, eller? Hade gärna följt med - fryser konstant eftersom jag försöker att gå ner i vikt. Borde väntat till sommaren när det är lite varmare. Men nu har jag bestämt mig (för vilken gång i ordningen vet jag inte.)
    Därför får vi vänta med resandet tills i september - förhoppningsvis är jag 10 kg lättare då så jag kan SPRINGA uppför alla trappor som finns på det ställe dit vi brukar åka. Det är i alla fall målet.
    Kramar från Ingrid och hälsa Uffe!

    SvaraRadera
  7. Fattar precis. Har själv lågsäsong utan motstycke, efter åtta års oförtrutet bloggande ...

    SvaraRadera
  8. Offa på och välkommen åter!

    SvaraRadera
  9. Ha det så skönt!
    Många kramar!

    SvaraRadera
  10. Hasta la vista baby!!! hälsar Karlavagnen i Rom

    SvaraRadera
  11. Absolut att vi ses igen!! Ha det så bra under tiden du tar paus från bloggen och pysslar med allt annat du har på gång. Man behöver bara vara också och vara där man är och det kan du, det är jag säker på :) Ha det gott Karin!

    Kramar från mig!

    Ann-Louise

    SvaraRadera
  12. Ha det så skönt nu. Lyckligt i allt!!
    Ser fram emot då du ska bildbomba grande. FÖR det blir det ju!!
    Kramar och ha det BÄST!!!

    SvaraRadera
  13. Såklart vi ses, kommer sakna dig.

    Ha sköna och avkopplande dagar "off line" - tänker på dig!

    KRAM
    Lotta

    SvaraRadera
  14. Önskar dig en bra bloggfri tid!
    Kram kusin Mona

    SvaraRadera
  15. Du går "av" när jag går "på". Ibland behöver man ta sej en funderare och koppla bort sej ett tag.
    KraM

    SvaraRadera
  16. Jag glömde som vanligt att tacka för trevliga teman i januari. Måste erkänna att jag var lite skeptisk först när jag läste dem, trodde inte att jag skulle kunna skriva något förutom om det sista ämnet. Men det gick ju bra!
    Kram

    SvaraRadera
  17. Ha det gott, kärs du. Du kommer att vara saknad, men den känslan är inte större än glädjen över att du sätter dig själv och ditt välmående först! Njut, gör och låt bli att göra. Men framför allt - njut :)
    Kramar till dig, glädjespridare och ordkonstnär
    Ann-Mari

    SvaraRadera
  18. Blir det Madeira nu??
    h. Inga-Brítt

    SvaraRadera
  19. Jag väntar jag också! Det lovar jag.

    SvaraRadera
  20. Ha det bra och på återseende!

    SvaraRadera
  21. Var sak har sin tid! Och jag har nyligen pratat med min goda vän Eva, på Jungfrun på Åland och när jag sa att jag hade en bloggkompis på Åland så sa hon att hon känner dig! Vad liten världen är! Ta det lugnt och stora kramar!

    SvaraRadera
  22. Vi väntar och väntar! Du kanske kommer samtidigt som våren?
    Kram /Kerstin

    SvaraRadera
  23. Hej hej! Kikar in för att önska dig en trevlig helg och säga att jag hoppas du har det bra! :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  24. Hoppas di/ni har en härlig paus!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du skulle det ju såklart stå.

      Radera
  25. Skönt med en paus och hinna med annat. Vi finns här när du är tillbaka.

    Kram

    PS. Vet du att det inte går att kommentera på Blogspot från Ipad? Vilket betyder att jag läser oftare än kommenterar.

    SvaraRadera
  26. Hej hej! Jag kikar in igen fast jag ser att du inte skrivit något inlägg.

    Kram och trevlig helg! :)

    Ann-Louise

    SvaraRadera
  27. Nu hoppas jag att du strax trycker på ON-knappen och har mycket trevligt att berätta från semestern!
    Till Krönikören ovan vill jag säga att jag ofta kommenterar från min iPad, t ex just nu.

    SvaraRadera