torsdag 17 november 2011

Vind i seglen

blev känslan för vår del efter gårdagens Expo som vi deltog i
Jag vill förmedla några utsiktsbilder från platsen vi blev tilldelade.....Vi stod på ett mycket bra ställe med fin utsikt genom de stora panoramafönstrena
På andra sidan vägen låg bojarna och guppade i Slemmerns höstiga vatten....båtarna har tagits upp på land
En av "bojarna" simmade i väg
En plakett fanns på golvet och jag tittade mig omkring.....??
Man skall titta, sikta uppåt..... så är det förstås. Alltid!:)

Nu väntar några timmars äventyr. Mot kvällssidan tar jag er med på gårdagens Expo, visar bilder och berättar mera :)

Ha en fin dag!

8 kommentarer:

  1. Det var ingen dålig utsikt ni hade där från stället!
    Sikta mot stjärnorna, det är bra det!


    KRAM o ha en fin dag

    SvaraRadera
  2. Så glad för din skull att det gick bra! Fortsätt sikta högt, högt upp mot stjärnorna...
    Ha en bra dag!
    Kram från mig.

    SvaraRadera
  3. Ibland är det bra att titta nedåt också. MM hittar alltid pengar på gatan och svamp i skogen vilket aldrig jag gör. Jag ser heller aldrig sånt som sticker upp oförhappandes i gatan eller på marken...
    Kramar från Ingrid, som väntar på rapport från expon.

    SvaraRadera
  4. Tina,

    så är det ju! I de flesta sammanhang skall man sikta uppåt med tanke på eget välbefinnande. Toppen kanske man inte når men ändå någonting ditåt på vägen

    kram!

    SvaraRadera
  5. Monica,

    tacktack!
    :D, kramar tillbaka!

    SvaraRadera
  6. Musikanta,

    ja, rent praktiskt är det bra att titta neråt när man plockar pengar, svampar och inte vill snava. Givetvis:)

    kram!

    SvaraRadera
  7. Vilken utsikt, och vilket blått hav i november.
    Inte dumt inte!!
    Precis, per aspera ad astra!
    Kramar!!!

    SvaraRadera
  8. Annika,

    igår ännu var havet blått, idag grått.
    Solen har gömt sig.
    Skall snart ta er med mig in på Alandica där Expon pågick!
    Kramar!

    SvaraRadera